GOOD TIME

Właśnie skończyłam oglądac Czarnobyl: Reaktor Strachu. Moim zdaniem ten film jest trochę przereklamowany, ale jednak ma klimat. :) Od wczoraj rana leżę cały czas w łóżku, masaaakra.
W sobotę pojechałam do Wdzydz Kiszewskich ma obóz karate z rodzicami, na jedną noc. Straaasznie sie ucieszyłam, kiedy zobaczyłam Hanię i resztę dziewczyn, mamy pełno zdjęc. ♥ Chodziłyśmy po wszystkich domkach i pokojach i wspominałyśmy każdy obóz z przeciągu 3 lat, przeszłyśmy naszą trasę sprzed dwóch lat, kiedy uciekłyśmy w nocy, skakałyśmy na trampolinie, jadłyśmy fitelle z brzucha, skakałyśmy z pomostu do jeziora w deszczu i wiele innych. Chciałam tam wrócic na 2-3 dni, ale nie udało się. Za to jadę w piątek albo czwartek na Dębki z Pylką do końca tygodnia. ♥
Ponadto niedługo znów pofarbuję włosy. Ostatnio miałam pianką ze Schwarzkopf, ale prawie nic nie widac, tyle, że odrostów już nie mam i kolor taki sam na całej powierzchni włosów.
Plany na dziś:
- spotkanie po 14,
- o 17 gdynia,
- wieczorem możliwe kolejne spotkanie. :)

Niedawno zaczęłam czytac Pretty Little Liars. Nie mogłam znaleźc pierwszej części, więc zrobiłam zdjęcie tylko tej (2 częśc). Jak najbardziej polecam!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz