DAY 2 - WEIRD THINGS I DO WHEN I'M ALONE

Uwielbiam być sama w domu! Mieć wszystko dla siebie i robić to, co mi się podoba. Czasem posiedzieć w ciszy, a niejednokrotnie słuchając muzyki najgłośniej jak się da.
1. Podłączam telefon/psp/laptopa do wieży i głośno słucham piosenek, które kiedyś uwielbiałam, śpiewając przy tym (wciąż pamiętam całe teksty!), np.:




Kiedyś kochałam ten zespół. Jak napisałam wyżej - czasem wracam do ich starych piosenek i automatycznie wracają wspomnienia, które kojarzą mi się z nimi.

2. Nawet jeżeli nie jestem sama w domu, robię sobie zdjęcia z głupimi minami. Niestety zdjęcia mi się nie chcą załadować, więc odpuszczę sobie dodawanie ich w tym poście.

3. Tańczę. Przypominam sobie części jakichś układów i po prostu próbuję sama to odtworzyć. Lecz to zdarza się dość rzadko. Dziś pochłonęła mnie jedna choreografia. Początek już umiem, mam nadzieję, że z resztą pójdzie równie łatwo. :)

Buuzi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz