DAY 3&4

MY FEARS AND SOMETHING I'M CURRENTLY WORRYING ABOUT
1. Jedną z moich głównych obaw jest utrata najbliższych mi osób. Zależy mi na nich najbardziej na świecie i za nic nie chciałabym ich stracić. Boję się, że pewnego dnia wszystko się posypie... Dla mnie ten temat jest dość drażliwy, więc wolę go nie pogłębiać.
2. Boję się również...pająków, z resztą chyba jak większość osób. Gdy je widzę to po prostu przechodzą mnie dreszcze i nie mogę do niego bliżej podejść. Przeważnie jak gdzieś jakiegoś widzę to kogoś wołam aby go zabił. Nie mogę znieść tego widoku, mega mnie obrzydzają.
3. Nie lubię i zawsze się boję grać w gry, w których coś nagle wyskakuje! Np. jakaś twarz ze strasznym dźwiękiem w tle. Tak samo mam gdy oglądam tego typu filmy.
4. Tak samo jak i pewnie większość ludzi boję się takich typowych rzeczy jak: wojny, śmierci, poważnych chorób, cierpienia i braku akceptacji.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz