OLD

Czasem lubię pooglądać stare zdjęcia i trochę powspominać, popatrzeć jak wszystko wokół się zmieniło, posłuchać przy tym również starej muzyki. Wrzucam Wam tu kilka zdjęć, które zrobiłam w przeciągu kilku lat. Troszkę się zmieniłam. :)

 
Mniej więcej tak wyglądała moja zmiana od 2009r. Nie jestem tylko pewna czy wszystkie zdjęcia umieściłam chronologicznie.
Kiedyś byłam cichą osobą i wyglądałam wtedy trochę jak "emo", co było najgłupszym pomysłem dot. mojego wyglądu i ubrania. No ale cóż, wtedy co druga dziewczyna tak się ubierała. Moim następnym krokiem było zrobienie sobie większej grzywki na całe czoło (na kolejnych zdjęciach), zaczęłam się malować, tzn. tuszowałam tylko rzęsy. Nie ubierałam się już tak jak wcześniej ale wciąż coś mi zostało z tamtego okresu. W końcu nadszedł czas na zrobienie coś z włosami, już ich sobie nie układałam tak jak wcześniej, zmieniłam styl ubierania się (po części, ale jednak). Jakiś czas później (nie dodałam zdjęcia) pofarbowałam pierwszy raz włosy...szamponetką. Miałam niewiele ciemniejsze niż naturalnie, ale i tak byłam zadowolona z takiej małej zmiany. Nowy kolor się spłukał, zaczęłam się jeszcze inaczej ubierać. Następnie prosta grzywka...nigdy więcej ;) Znów zapuszczanie, garderoba pozostała taka sama. Malowałam się wtedy cieniami lub kredkami do oczu. Jakiś czas później znów zaczęłam kupować inne ubrania. W 2011r. miałam czarne włosy i wciąż grzywkę na bok. W 2012r. zdecydowałam się na zrobienie przedziałku na środku głowy, z początku wydawało mi się, że nie pasuje, lecz z czasem uświadomiłam sobie, że jednak jest inaczej i trzymam się tego do dziś. :)

4 komentarze:

  1. Ja również uwielbiam oglądać stare zdjęcia i wracać do fantastycznych wspomnień!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, również dodaję :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie coś nas łączy - bo ja też lubię powspominać i pooglądać stare fotki :) Fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  4. taką Cię pamiętam ;d

    OdpowiedzUsuń