DAY5

My opinion about my body and how comfortable I am with it
Nawet nie wiem od czego zacząć. W ostatnim czasie naprawdę nie jestem zadowolona z tego jak wyglądam. Przede wszystkim chciałabym być wyższa, mieć chudsze i dłuższe nogi i pełniejsze usta. Akceptuję to jaka jestem ale niejednokrotnie próbuję się zmobilizować do jakiegokolwiek sportu...no a że jestem leniwa to oczywiście jest jak było. :))
Co do drugiej części...hmm. Nie czuję się źle w swoim ciele, ale wiem też że powinnam wziąć się za siebie. Nie mam takich kompleksów, że nie mogę spojrzeć w lustro (na szczęście). Chyba każdy z nas dąży do perfekcji, której i tak nigdy nie osiągniemy i dba o siebie w swoim własnym zakresie tak, aby uzyskać taki efekt, który będzie nas satysfakcjonował.
Nie pozostaje mi nic innego tylko wziąć się w garść i coś zmienić, za dużo czasu już spędziłam nic nie robiąc. Niech ktoś trzyma kciuki. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz