DAY7 - MY FAVORITE INSTAGRAMS

W zasadzie to odwiedzam czasem instagrama tylko czterech osób:
- Kendall Jenner
- Kylie Jenner
Cara Delevingne
Mac Miller
Jeżeli ktoś nie kojarzy tych osób, to te dwie pierwsze pochodzą z rodziny Kardashianów i po nazwisku można się domyślić, że są siostrami. Jeżeli chodzi o nie to fajne jest to, że pokazują życie młodych "celebrytek" od zupełnie innej strony niż pokazują to jakieś strony internetowe czy telewizja.
Cara z kolei (chyba już większość osób o niej słyszało, jest twarzą wiosennej kampanii Reserved) to doceniana brytyjska modelka.
Mac jest jednym z moich ulubionych artystów, pomimo tego że w klimaty rapu nigdy się za bardzo nie pogłębiałam.
Nie wiem co mam tu jeszcze napisać, nie mam za dużo do powiedzenia na ten temat więc na tym chyba zakończę. Dorzucę jeszcze dwa zdjęcia zrobione na szybko i spadam oglądać po raz kolejny Grind. :)

 

4 komentarze:

  1. Ja odwiedzam sporo kont na Instagramie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. W tle widzę świetny wystrój pokoju!!! <3 Zaraz powpadam pooglądać zdjęcia do Twoich ulubieńców :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego nie dodajesz nowych postów ? O czytelników należy dbać. Przez całe wakacje tu zaglądałam, a tu nic :/ Szkoda.

    OdpowiedzUsuń